pondělí 11. února 2013

Café Louvre

V Praze mám dvě oblíbená místa, kam chodím, když nemám, co dělat, když si potřebuju spravit náladu, když si chci udělat radost nebo když se potřebuju učit (místo školy he). Prvním z nich je ústřední knihovna na Mariánském náměstí, kde mě můžete potkat tak dvakrát do týdne. Kolikrát tam ani nejdu za konkrétním účelem, mnohdy si ani nepůjčím žádnou knížku, ale strašně ráda tám trávím čas. No a druhé místo, kde se podle mě nemůže stát nic špatného a kde bych proseděla klidně celé dny, je kavárna Louvre. Nachází se na Národní třídě, poprvé jsem tam byla asi před dvěma lety a poté, co jsem ochutnala tamější horkou čokoládu, která je nejlepší z nejlepších, neustále se tam vracím. A to nejen na čokoládu, ale i na kafe, zákusek a hlavně na snídaně. Miluju si o prázdninách, v létě, o víkendu nebo místo školy přivstat a strávit ráno v Louvru. A nejlepší na tom je, že na to, jak pofesionální je tam obsluha a jak nádherný místo to je, a v porovnání třeba se Cafe Savoy aj., jsou ceny poměrně lidové.







Žádné komentáře:

Okomentovat